Чудові ідеї,як захопливо провести уроки з теми "Гідросфера"Підхоплюйте)
Згодом додамо фотозвіт та результати наших уроків...to be continued)
При вивчені властивостей вод океану ,продемонструйте та залучіть учнів до експерименту з солоною та прісною водою-ідеальний шлях для вивчення чим вода в океані відрізняється від прісної води у озерах чи ріках.
Нам потрібно:
- Маленькі пластикові коштовності) -дрібні пластикові деталі іграшок.
- 2 прозорих склянок, повних води
- Сіль
- Нехай діти замислюються над тим, що може статися, коли вони кинуть коштовності в кожну чашку. Тонуть або плавають коштовності?
- Киньте іграшки в кожну чашку, щоб з’ясувати, чи правильно вгадали діти!
пластикова пляшка з водою
Рослинна олія або дитяча олія
Вода
Синій харчовий барвник
КРОК 4: Змусити хвилю нахилитися і обережно струсити океан у пляшці! Дивіться хвильові дії у вашому морі.
Очевидно, хвилі не викликані олією, що плаває у воді. Однак ця океанічна хвиля в пляшці - це хороша картина руху океанічних хвиль.
Експеримент "Ерозія пляжу"
Що таке ерозія пляжу?Як вона відбувається?Чи можливо їй запобігти?
Відповідаємо дітям в ході роботи)
Нам потрібно:
лоток для фарби(у буд.магазинах) або простий лоток
камінці
Пісок (можна кінетичний)
Вода
Синій харчовий барвник
Пластикова пляшка
КРОК 1: Додайте приблизно 5 склянок піску з одного боку вашої ємності. Краще побудувати його на схилі, щоб при додаванні води трохи піску було вище.
КРОК 2: Помістіть каміння або черепашки в пісок для пляжної теми!
КРОК 3: Наповніть невелику пляшку водою, додайте краплю синього харчового барвника, струсіть і вилийте в глибоку частину каструлі.
КРОК 4: Додайте ще 4 склянки води.
КРОК 5: Використовуйте порожню пляшку, щоб натискати вгору і вниз у воді, щоб робити хвилі.
КРОК 6: Зверніть увагу на те, як вода впливає на пісок. Що станеться, якщо хвилі рухаються швидше або повільніше?
Використані матеріали:https://littlebinsforlittlehands.com/
Експерементуймо з доповненою реальністюLandscapAR augmented reality
1.Завантажте додаток у GooglePlay
2.Візьміть аркуш паперу,фломастери і запропонуйте учням створити за допомогою ізоліній свій острів.
3.Наведіть камеру гаджета з додатку і проскануйте.І вуаля) у кожного свій острів.
ЕКСПЕРИМЕНТ "ТИТАНІК"
ІНСТРУКЦІЇ
КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ ДЛЯ ДІТЕЙ: ПРОЕКТ “ТЕРАРІУМ”
(ДЖЕРЕЛО:HTTPS://ABETKALAND.IN.UA/KRUGOOBIG-VODY-V-PRYRODI-DLYA-DITEJ-PROEKT-TERARIUM/)
ЦЕЙ ПРОСТИЙ ДОСЛІД ПОКАЖЕ ДІТЯМ КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ В ДІЇ, ДЛЯ ЦЬОГО СПОЧАТКУ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ТЕРАРІУМ СВОЇМИ РУКАМИ:
- Допоможіть дитині використовувати ножиці, щоб розрізати пластикову пляшку на дві половинки. Використовуйте ніж для зняття носика пляшки (робота дорослої людини).
- Заповніть ємність: гравієм або керамзитом (для дренажу), активованим (деревним) вугіллям (знайдіть його в зоомагазинах), а решту – вологим грунтом. Посадіть в грунт рослини (ми використовували деревну папороть, полуничну бегонію, спаржу) та пластмасові іграшки.
- Закріпіть верхню частину пляшки до нижньої клейкою стрічкою. Покладіть невеликий гумовий м’ячик на отвір пляшки для герметизації (при необхідності використайте як герметик гарячий клей). Встановіть тераріум у яскраву зону, але не під прямими сонячними променями, і дивіться як ваш міні-сад зростає!
Що показує дослід:
У тераріумі вода рухається з грунту в рослину, виходить в повітря, і знову вниз, в процесі, який називається кругообіг води в природі. Ось як це працює:
Транспірація: волога переноситься з грунту через коріння рослин на невеликих пори листя.
Випаровування: крихітні краплі води перетворюються з рідини в газ, залишаючи рослини.
Конденсація: водяна пара не може вийти із закритого тераріуму, тому вона збирається всередині пляшки і повертається з газу назад у рідину.
Опади: Коли утворюється велика кількість конденсату, він стає надто важким, щоб триматися стінок пляшки. Він ковзає по боках, як дощ або сніг, що падає з хмари. Рослини всмоктують опади через їх коріння, і процес починається знову.
Експеримент "Колообіг води"
Потрібні предмети:
велика чаша,
кружка або маленька чашка
поліетиленова плівка
гумка
водою
Помістіть кружку або маленьку чашку в центр чаші. Наповніть миску водою приблизно на 2/3 шляху вгору по чашці (не кладіть воду всередину чашки).
Накрийте чашу саранською плівкою і або зав'яжіть її мотузкою, або розмістіть навколо неї велику гумку, щоб закріпити поліетиленову плівку.
Поставте його на вулицю на сонячному місці на кілька годин.
Через кілька годин дозвольте учням спостерігати за мискою. На поліетиленовій плівці буде конденсат, а частина конденсату потече або потрапить у чашку / кружку.
Цей експеримент демонструє ,як сонячне тепло, перетворює воду в чаші на пару (випаровування). Пари, що повертаються до крапель води на обгортці (конденсація), занадто важкі краплі падають назад (опади) до води в чаші або в кружці, що представляє гори або землю (джерело https://lessons4littleones.com/)
Перелік можна продовжувати безкінечно,шукайте ідеальний для себе)
Немає коментарів:
Дописати коментар